Bu Blogda Ara

14 Ocak 2012 Cumartesi

Hat! Hat! Hat! Haute Hat;)

 
I wrote this post both in Turkish& English:)
 
Merhabalar sevgili okuyucularım,
 
Yine bir kombin postu hazırladım sizlere. Anahtar parçamız bu sefer bu güzel şapka:) Şapkaya göre kombin oluşturdum. Sonbahar renk paletindeki tonlardan seçtim diğer parçaları. Umarım beğenirsiniz. Sevgiler:)
 
Hello my dear followers,
 
I created another style post for you. This time the key piece is this lovely hat. Haute hat, isn't it? :) I used the autumn colors for the other pieces. Hope you like it. Loves:)

10 yorum:

  1. uauuu awesome!!
    *
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. I love the hat and the boots!!! Thank you for your visit!!!
    I follow you now!!!
    Have a wonderful weekend!

    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  3. @ HF: Thank you honey:)

    @ Marceka: You are welcome:) Thanks for following me back. Happy weekend to you:)

    YanıtlaSil
  4. Rengarenk! Ama dogal tonlar olunca hic goz yormuyor, huzur veriyor!
    Sapkalar gercekten tam bir kurtarici, ozellikle en dikkat cekenler;) Ben hala bir tane renkli olaninin izini suruyorum;)

    YanıtlaSil
  5. @ SvGLove: Teşekkürler tatlım:) Şapkaları ben de çok çok seviyorum. Genelde yurtdışında daha fazla renk seçeneği oluyor. H&M aklıma gelen ilk yer. Yine aklımda olsun sağda solda görürsem haber veririm tatlım:)

    YanıtlaSil
  6. those boots are gorgeous!! and i can't wait to get a naked 2 palette x

    luna
    lunaoffduty.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. @ Luna S: Yes I agree:) And now I follow you!

    YanıtlaSil
  8. Great picks! www.casualglamorous.com

    YanıtlaSil
  9. this would be a great look to rock............xx


    hushhushcloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. @ Audrey: Thank you! :)

    @ Ashley: Definetely:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar