Bu Blogda Ara

7 Aralık 2011 Çarşamba

Kış Beyazı Kombini& White Jeans

Scroll down for English:)
Biliyorsunuz artık sadece zürafanın şaşkını giymiyor beyazı kış günü;) Son 2-3 senedir beyaz jeanler çok popüler. Ben de ona uygun hem de renkli(ki canlı renkler de bu kışın bir diğer trendi) bir kombin yaptım.
White jeans are very popular for 2-3 years. So I decided to create a style with a pair of white jeans. I also used gaudy colors-which is another trend of this winter.
Kış Beyazı Kombini& White Jeans

Umarım beğenmişsinizdir. Sevgiler:)

Hope you liked it;)

4 yorum:

  1. gecen hafta actim dolabi, beyaz skinny jeansimle bakistik durduk. cesaret edemedim kisin giymeyi. simdi bu post motive etti beni;)
    Cupcake tadinda kal!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Bunu duymak da beni yeni kombinler yapma konusunda motive etti;) çok sevindim. eminim çok güzel bir kombin yaprsın sen de skinny beyazınla:) Sana da cupcake tadında günler.

    YanıtlaSil
  3. ben kışın beyaz pantolon giymeye cesaret edemeyenlerdenim ama kombinin çok güzel olmuş ;) kombinindeki Melissa botların lacivertini almak istiyorum ben de =)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler İremcim. Umarım kısa zamanda alıp bloguna koyarsın Melissalarının resmini:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar