Bu Blogda Ara

15 Ekim 2011 Cumartesi

Forever New Küpelerim

Bu cicileri de bir önceki yazıda değindiğim, iki gün önceki Ankamall seferinden dönerken hazineme ganimet olarak ekledim;) (Muhteşem Yüzyıl dizisinin kullandığımız kelimelere etkisini gösteren bir cümle oldu! :))

Küpede değişik modelleri sevsem de bu sade modellerden vazgeçemem ve günlük hayatta daha sık kullanırım.

Bu torbanın rengine bitiyorum! ;)


Bu da kutusu:)


Ve bu da aksesuar hazinesine son katılan ganimet;)


Fiyatı 12.90 TL. Dollar bazındaki fiyatından oldukça ucuz aslında; özellikle de dolların son dönemdeki fırlayışını düşünürsek.

Bu arada renk Light Blue olarak tanımlanmış ama ışıkta yanar döner ve bana kalırsa Nil yeşili demek daha doğru olur.

Bunun da dışında Forever New'da her zamanki gibi harika elbiseler, şık çanta ve ayakkabılar, yeni yeni çıkmaya başlayan kış aksesuarları var. Kendimi Aralık-Ocak indirimine saklıyorum. Ama bu gidişle birbirinden güzel cüzdanlara dayanamayıp sezonda aralarından seçtiğim birini alacağım. Her biri ayrı güzeldi, vallahi içimde kaldı. Aralarından birini seçmek de zor ayrıca:) Neyse bakıcaz artık bir çaresine;)

Sevgiler:)

4 yorum:

  1. ooww çok sevdim ben bu küpelerii ! (:

    www.hergnyenikombin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Ayrıca 170. takipçin(hani uğruna post hazırladığın;)) benim galiba:D

    YanıtlaSil
  3. bence hepiniz boş işlerle ugraşıyorsunuz.insanlar aç işsiz,sizse yok şu takıya bu kadar verdim.şu trend bu renk oje aldım başka işiniz yokmu arkadaşım.dünyada koca parası yemek dışında nasıl bir katkıda bulunuyorsunuz.boş vaktin bu şeyleri yazacak kadar çoksa git hayvan barınaklarında gönüllü çalış.emekçi çalışan deniz

    YanıtlaSil
  4. Deniz hanım, hepimiz yani bloggerlar olarak bu tip yorumlar, eleştiriler ve hakaretlerle karşılaşabiliyoruz. Ancak sizinle katılmadığım noktalar var. Biz bloglarımızda hayatımızın minicik bir kesitini paylaşıyoruz sadece. Yani yazdıklarımıza bakarak bizleri sosyal olaylara, sorunlara duyarsız ya da koca parasıyla günümüzü gün eden tipler olarak değerlendirmek çok hatalı olur. Emekçi olarak çalışan pek çok arkadaşımız da var. Boş vaktimizin geri kalanında ne yaptığımızın bloglarımıza yansımaması gönüllü, sosyal açıdan yararlı faaliyetlerde bulunmadığımızı göstermez! Demek istediğim boş zamanımızın ve hayatımızın bütünü buraya yansımıyor. Sırf yazdıklarımıza bakarak değerlendirme yapmak da bu yüzden bizlere haksızlık olur.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için çok değerli& I really appreciate your comments! ;)

Popüler Yayınlar